logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
همرزم شهید یوسفی:

احمد مرد روزهای سخت بود

احمد-مرد-روزهای-سخت-بود-
همرزم شهید احمد یوسفی گفت: شهید یوسفی در انجام وظایف محول شده دقیق بود و سعی داشت هر کاری که بر عهده وی قرار داده شده را به بهترین شکل انجام دهد.

سردار رسول وزیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شهدا راه مردان خدا را رفتند راهی که فقط به سعادت ختم می‌شود آنان در برابر ظلم ایستادگی کردند و اجازه تجاوز به خاک کشور را به دژخیمان ندادند، اظهار کرد: بی‌شک امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه جمع‌آوری آثار و یاد شهدا برای جامعه و نسل‌های جدید انقلاب امری مهم است و رسانه در این امر کمک شایانی دارد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات مهم جامعه برای نوجوانان و جوانان کشور است.

همرزم شهید احمد یوسفی با بیان اینکه از جمله همرزمان بنده در زمان جنگ هشت سال دفاع مقدس «شهید یوسفی» بود، ادامه داد: قبل از آنکه وارد سپاه پاسداران شوم افتخار آشنایی با ایشان را داشتم.

وی با بیان اینکه ریشه و اساس فعالیت‌های شهید یوسفی انقلاب اسلامی بود، گفت: شهید بزرگوار خالصانه خدمت می‌کرد و آن را برای خود افتخار می‌دانست.

همرزم شهید یوسفی عنوان کرد: زمانی که در سپاه پاسداران توفیق خدمت شامل حالم شد، شهید گرانقدر نیز در این نهاد حضور داشت و به‌اصطلاح جزو مؤسسان بود.

وی گفت: از خصوصیات اخلاقی وی جدی بودن در کار، قاطعانه عمل کردن و دلسوز به بیت‌المال بودن را می‌توان ذکر کرد.

 وزیری بیان کرد: زمانی که در دانشسرا بودیم شهید احمد یوسفی مسئول انتظامات سپاه بود و مسئولیت این کار در آن برهه در واقع کار سختی بود و ایشان از عهده این کار سخت برآمد.

 وی عنوان کرد: این شهید گرانقدر واقعاً زحمات زیادی در این عرصه کشید، آموزش‌های سختی به اعضا ارائه می‌شد که کار هر کسی نبود تا این اقدامات را به خوبی انجام دهد ولی ایشان به خوبی وارد عرصه شد.

 همرزم شهید یوسفی تصریح کرد: همه شهدا عاشقانه امام راحل را دوست داشتند و هر اقدامی انجام می‌دادند اول رضای خدا بعد رضایت امام خمینی (ره) را در نظر می‌گرفتند.

 وزیری ادامه داد: به طور مثال شهید قامت بیات در جبهه حق علیه باطل بیانات حضرت امام راحل را خوب گوش و دقیقاً آن را برای اعضا بیان می‌کرد.  

وی اضافه کرد:  شهید احمد یوسفی در انجام وظایف محول شده دقیق بود و سعی داشت هر کاری که بر عهده وی قرار داده شده را به بهترین شکل انجام دهد. وی زمانی که به مقام والای شهادت رسید مسئول مهندسی غیرنظامی سپاه زنجان بود.

همرزم شهید یوسفی با اشاره به اینکه شهید یوسفی به همراه شهید حاج کمال جانثار فرمانده پشتیبانی جهاد استان زنجان حضور داشت، تصریح کرد: در عملیاتی جهت بررسی جبهه‌‎های کردستان که جدیداً به استان زنجان واگذار شده بود و از نظر استحکام جاده، سنگر و تمام اقدامات مورد نیاز بررسی شد تا نیروهای زنجان آن‌جا مستقر شوند.

 وزیری گفت: در این مأموریت هر دو بزرگوار شهید شدند که شهید یوسفی در اثر اثابت ترکش طعم شیرین شهادت را چشید و  این شهید عزیز در عملیات خیبر در گردان ولیعصر (عج) نیز حضور فعال داشت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹